LÄS HELA!!!!!!!!!!

1. Har du ett par rosa string? rosa leopard för att vara exakt...
2. Vem var den senaste du pussade?
3. Har du en sjukdom? - bli inte förvånade nu men...nej...
4. Trivs du med det? - kanske


5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? – typ 100000000000000, det vilda livet som singel ni vet.
6. Gillar du nån nu? – Jag gillar ju som mina kompisar och så, och så gillar jag ju min familj såklart så ja?
7. Vad gjorde du inatt? - såg shrek och åt glass....please don't judge......
8. Och i förrgår natt? – då var jag med några av mina vänner
9. Vad gör du innan du ska sova? – datorn i min famn
10. Kan du prata med din mamma om allt? – jag skulle ju inte precis gå till henne å bah, "asså mamma efter man ha legat med en kille, ska det svida när man kissar då??" så nej

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? – nej jag hade köpt ett annat hus längre bort där jag kunde föda och uppfostra mitt barn, medan jag var gravid skulle jag endast visa mig i 1 vinkel och varje gång jag skulle spy skulle jag skylla på vattenbakterien.
12. Har du varit gravid? - nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? – Det beror på, jag hade inte blivit glad om hans kompis hade frågat åt honom.
14. Choklad eller glass? - glass med choklad!
15. Push-up eller T-shirtbh? – vafan är en T-shirtBH?
16. String eller hipsters? - Hipsters
17. klackskor eller sneakers? - beror helt på tillfälle
18. Kjol/klänning eller jeans? - klänning...oftast...

Tio fakta

1. Hemstad/ort - skellhell
2. Håfärg? - brunt
3. Längd - lång nog att inte få dvärgbidrag
4. Frisyr - oftast multitorterat med icurlen
5. Ögonfärg - melerade
6. Skostorlek - 35, mindre fötter bättre i sängen

7. Humör – trött fast pigg
9. musiksmak – bra musiksmak
10. Vänster eller högerhänt - vänster

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - njaaaaaaah
2. Tror du på kärlek? – typ
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - typ
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nepp, so far so good

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – hehehehehehehehehe

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej, oturligt nog för dom......skämt!!!!!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - älskat och älskat.....
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – neeeeeeeeeh
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – inte hemlig

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag vet inte om man skulle kunna kalla det kärlek, men jag tror på gnistor?

Tio saker

1. Kärlek eller pengar? - betalad kärlek
2. cider eller öl? - häxblandning
3. Dag eller natt? - dag som leder till natt
4. One night stand eller förhållande? - ett one night stand som leder till ett förhållande
5. Tv eller internet? - våran TV funkar inte utan internet så.....
6. Pepsi eller cola? - LOKA/RAMLÖSA
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - det beror på vilken vecka i månaden de är....HAHAH skojja
8. Färgfoto eller svartvita? - färg
9. Telefonkontakt eller face to face? - ansikte
10. Bilddagboken eller myspace? - nej, tyvär jag har ett liv


Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej, jag har superkrafter
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - kanske
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - eeeeeeh daaaaaaaaaaah
4. Har du hoppat bungy jump? - NEJ MEN DET SKA JAG BANNEMIG

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - hehe, blev påkörd av en bil....he.....he
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – nej

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – just call me tho voodoomaster
8. Har du nånsin gått på bio ensam? –
nepppppppp
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – mmmmm (jag vet inte vad ömsesidigt betyder)

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ännu en gång, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - oui
2. Är du glad? – nja
3. Är du fundersam? – typ
4. Är du uttråkad? - tror inte det?
5. Är du tysk? – asså tysk från tyskland? är det en kännsla!?!?!?!?!?
7. Är du italienare? - nu hänger jag inte med alls

8. Är du fransk? - nej men min franska är muy bien
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - nej, men what else is new??
10. Gillar du någon just nu? – svarade inte jag på det där nyss??


Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 23.31
2. Namn? - yoda
3. Vart bor du? - uschviken
4. Hur många barn vill du ha? – 8 + att jag vill bo i en trailerpark
5. Vill du gifta dig? – japp, och han ska försumma mig medan jag tar hand om våra 8 barn
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär
7. Har du ätit sushi? – jaaaaaa!

8. Favoritglass? - tofuline, bara för att det är den ända glassen jag kan äta
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – 2
10. Humör? – trött


Fyra Grejor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – ja vadå missade ni senaste avsnittet av cops?
2. Har du en hund? - nej men min far har
3. Sover du helst själv eller med någon? – med någon, fast jag hatar att skeda!!!!!!!
4. Tror du på spöken? – ja



Skulle

1. Skulle du vilja vara längre? - ja, fast inte över 1.60 för det skulle inte kännas som jag
2. Skulle du vilja väga mer? - nej

3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - självklart....?????


Kan

1. Kan du röra på öronen? - nej...damn it
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej jag når knapt över min överläpp......
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - yeeeeeeee
4. Kan dina föräldrar lita på dig? – det hoppas jag
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – asså om man är hemma själv sitter jag ju inte och pratar med mig själv
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - dom enda festerna jag är på är typ släktkalas, så nej.....
7. Kan dina vänner lita på dig? - jag tror det
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – ja fast nej
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - jepp men det tar jävligt mycke will power


Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja, en gång tog jag en kaka ur skafferiet sen när dom frågade om jag gjort det, sa jag nej..........
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - si si
3. Har du syskon? - 1 biologisk och 3 låtsas (alltså inte påhittade)
4. Har du ljugit på någon fråga ? - anklagar du mig för fusk?

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – det tror jag äkert
6. Har du varit full den här månaden? - nejjjjjjjjöööööö
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – so now your a mind reader??

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - hehehehehe neeeeeeeh
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - gills ens föräldrar?????
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - neeeh


Vem

1. Vem älskar du? - edward cullen
2. Vem kan berätta allt för dig? - edward cullen
3. Vem vill du bli full med? - edward cullen


Kommentarer
Postat av: mimmi

"1. Vem älskar du? - edward cullen

2. Vem kan berätta allt för dig? - edward cullen

3. Vem vill du bli full med? - edward cullen"



ehhehehh.... ;)

2011-05-15 @ 22:39:44
URL: http://mimmirodbetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0