Once a kid, always a kid


Vacker bild på ett vackert penisliknande konstverk utanför våran skola. När vi såg denna vackra staty stå på skolgården var våran första reaktion såklart, "VI MÅSTE KLÄTTRA PÅ DEN" Visst var det så att man ska vara barn så länge man kan??? Förutom om man typ är 40, men 39 då jävlar!

Dagen har varit ok, allt i min värld är typ ok nu. Inget är awsome och inget är bajsigt (förutom min insats på mattenationella) allt är liksom ba ok.
Okej nej nu ska jag inte få er att grava läppen av er med mitt superroliga och intressanta inlägg, tillbaka till NO-boken. TO THE BATMOBILE!

Kommentarer
Postat av: LINDA

dunununununununu BATMAAAN!

2011-05-05 @ 21:03:53
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0