nakenbild på mig


Nu kommer jag få många läsare pga min rubrik, kanske 200 000 som Kissie fick med sin?? men nej tyvärr mina pedofiliska vänner, jag är ej naken. Man kan tro det, men faktum är att jag har på mig min bandeaubikini. So sorry boys and girls, I'm never naked for free.

Skämt å sido, jag har suttit ute och glassat i solen medan jag ätit min underbara, fantastiska lunch. Ung och dum som jag är tog jag ingen solskyddsfaktor så nu är jag röd som en gris.

Måste bara säga det, efter vi såg Black Swan fick jag höra att jag var lik Natalie Portman (vilket jag tar som en komplimang, I mean hot mama!!) Det är inte förän jag skåder bilden ovan som jag faktiskt kan hålla med...lite...

Kommentarer
Postat av: random guy on the internet

Vad Intressant, snygga personer så som du själv har ungefär 10 läsare medans fula, äckliga, barbie wannabe's har 50k? Funny. Du är riktigt söt.

2011-08-12 @ 16:58:45
URL: http://sunkillmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0