hello earth people


Well, I'm back. Tänkte starta en ny blogg men kom inte på nått bra namn så jag kör på min gamla hederliga blogg.

Idag har jag varit i bygdsiljum med familjen + Rebeckas familj. Det var awsome, höjdpunkten var nog när Rebecka skulle titta bak och höll på att åka rätt ut i skogen, HAHAHA!

En liten sammanfattning av sportlovet kanske skulle sitta fint? Var hos pappa fredag till tisdag, for hem och fixade ID-kort, varit sjuk (är fortfarande förkyld) sov hos Rebecka med Linda och Mimmi, och åkt slalom.
Ska hoppa i duschen nu och fräscha upp mig till morgondagen då skolan börjar, über sad face.....

Kommentarer
Postat av: mimmi

KUL MED SLALOM :)

2011-03-15 @ 19:29:40
URL: http://mimmirodbetan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0