Today a dream came true


JAG HAR KLAPPAT DELFINER!!!!<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3!!!!:D:D:D:D::D
Jag har typ aldrig varit så lycklig i hela mitt liv, min dröm har länge varit att få bada med delfiner och nu har jga klappat/matat några! en av dom som jag aldrig kommer att glömma var i slutet och vi var tvungna att gå därifrån för delfinerna skulle vila så just innan jag skulle gå så kom det en assöt delfin och stannade just däe jag stod så jag kunde klappa den hur bra som helst, the. best. motha. fucking. day. of. my. life!!!!!!

Annars så åkte vi kraken som var huuuuuuuuuuuuuuuuuuur awsome som helst, och så såg vi på några shower, alltid lika amazing, hittils har detta varit den bääääästa dagen på hela resan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa Emmy har klappat bästa delfinerna =)

Puss på dig skruttebumsan! // tanten

2011-01-10 @ 04:01:14
Postat av: pia

ååååh så jävla kul!!!!!!!!:D::D:D

2011-01-10 @ 18:01:43
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: agnes

SÅ HIMLA KUUUUUUL!!!! :O:D

2011-01-10 @ 21:15:06
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0