Ska börja blogga om mode igen

Eller nej jag skojar bara, jag ska blogga om stil. fast att ha en stil är ju typ en sorts mode? om man nu inte har en stil som är typ antimode... men jajajjajajajajajaajjajaja, först gav jag upp hela modeblogggrejen för jag tycker att det finns så sjuuuuuuuuuuuuukt många modebloggar. Då hittade jag Andreas Wijks blogg och blev så himmla inspererad att jag inte kan låta bli, och nu när jag har en massa nya kläder så...hehehehhehehe...blink blink....o.s.v.
Jag ska försöka blanda foto och mode, så outfitbilderna blir lite mer åt fotohållet än just outfitbilder. Fattar ni? nej men ni fattar sen kanske.

Med brist på bilder, en gammal mobilbild som på något sätt blev pretty nice.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Klart att det är en sorts mode :)

2011-01-15 @ 13:04:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0