Detta gör mig lycklig

En nyttig frukost: Jag vet inte varför men jag bli typ skitlycklig hela dagen om jag får i mig en bra och nyttig frukost. I morrse åt jag 2 vetemackar med kalkon på, en halv grapefruit och en activia. Kände mig som en gud hela dagen! Men det kan inte bara vara typ "havregryngröt och mjölk" utan det måste vara något specielt till, typ om jag skulle äta havregrynsgröt och gojibär, eller nått sånt. Det gör mig i alla fall lycklig.

Träning: Kanske inte medans jag tränar, men efter mår jag sjukt awsome! Jag tränar springning, inte i en klubb eller så, men själv. Jag vill gymma men jag har inte råd (sad face)

alone time: Nej inte på det snuskiga sättet, asså när man är själv och pysslar om sig själv (HAHAH DET LÄT GANSKA SNUSKIGT) men jag menar när man tar hand om sig själv (HAHAHAHA DET LÄT OCKSÅ SNUSKIGT) när man gör något för att måt bättre, nu ger jag upp.........

Regniga sommarkvällar: Inte varje kväll men nån gång då och då ör huuuuuuuuuuur mysigt som hellst!
Specielt om man är i stugan och hör det smattrar mot altantaket. Lovley♥

Hösten: Jag är nog en av dom få som inte blir deprimerad när hösten kommer, alla färger och den fräscha luften, ahhhhhhh.

Kärlek: Om den är besvarad vill säga....

Kommentarer
Postat av: LINDA

vår,höst,sommar LIVETS GLADA TIDER!!!!

2011-01-05 @ 00:31:42
Postat av: Rebecka

När kommer du hem? :)

2011-01-08 @ 12:04:45
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/
Postat av: LINDO

uppdatera!!! har du och taylor dragit iväg på smekmånad så du inte kan blogga eller:(??? eller har du blivit dödad av alla hans fans?

2011-01-09 @ 22:04:49
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/
Postat av: LINDO

fick mitt svar about taylor, han skickade den här till mig nyss



http://www.youtube.com/watch?v=saoyBKOO7tk&feature=player_embedded

2011-01-10 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0