2010

Något bra: Jag tog tummen ur och började teater, velat gå det länge men mina kompisar har inte riktigt det intresset och jag vågade inte börjar själv. Men 2010 small det, best...choice...evaaaar!

Något dåligt: Jag gjorde ett jättekonstigt val, eller ja ett typiskt tonårsval skulle jag vilja kalla det. Det jag bestämmde mig för var att jag skulle förändras, jag skulle bli... ja jag har faktiskt ingen aning. Jag skulle bara bli bättre typ, eller bättre enligt mig ska jag kanske kalla det. Det hela började med att jag tittade på keeping up with the kardashians, det troligtvis ytligaste programet i hela världen, fast hela kanalen e! är väldigt ytlig. I alla fall så tyckte jag att alla verkade så himla perfekta och omtyckta där. och vem vill inte vara perfekt och omtyckt liksom? Så jag bestämde mig för att jag alltid skulle vara fixad och att jag alltid skulle ha snygga kläder. Det låter ju liksom asbra o.s.v. men min insida blev också väldigt påverkad av mitt nya jag. Jag vet inte hur jag själv blev men jag kan tänka mig att jag blev väldigt ytlig typ... det känns som det i alla fall...
Jag tror hela den här förändra mig till nått bättre grejen var ett desperat försök att hitta mig själv, för jag har fan ingen aning om vem jag är, vad min stil är, hur jag är som person, and who can blame me? jag har bara gått på denna jord i 15 år, det är ganska lite, men detta misstag var nog egentligen ganska bra, eftersom för varje misstag jag gör så kommer jag ett steg närmare att hitta mig själv.

Kommentarer
Postat av: agnes

älskar dig<3

2011-01-04 @ 00:57:49
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0