I was made for lovin you baby


Oversize T-shirt - H&M
Tights - Random
Skor - Kängor från sears
Ring - Charming Charlie

Dagen i all ära har varit awsome, alla har varit ovanligt glada dessa veckor. Kan det vara för att jag är tillbaka tro? nej jag skojja ba, livet för mina vänner har nog förpestats lite extra nu när jag är tillbaka, me like!

Alla som går i 5:an till 7:an som läser detta, det är DISCO PÅ FOLKETSHUS I URSVIKEN!! Det är min awsoma klass som ska hålla i det så det får ni INTE missa. Be om en tjuga av era föräldra (plus lite extra för godis) och ha the time of your life! 19.00 på folkan alltså!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: pia

SKJUT MIG SÅ SNYGGA BILDER!

2011-02-04 @ 14:07:12
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0