A stupid list of stupid things

Har inget speciellt at bloga om så tänkta skriva en lista om saker jag äääääääääääääääälskar<3<3<3<3<3<33<3(jepp så mycket älskar jag det)

Vädret just nu (I alla fall i SkellHell) Sommaren är här och jag är snyggast i världen, nanananan kan inte texten men orka bry sig nananananannaanannana.

Smör hur kan man inte bara älska smör, man kan ju liksom inte äta mackan torr!?

Fazers rågform OMG OMG OMG OMG guds gåva till männskligheten, Rågform + ovanstående punkt = en slående kombo<3

Virkat även fast det kan klassas lite som nudistsikt så älskar jag det, har bara inte hittat det än!!

Ja 3 hela punkter fick det bli, jag menar 4 hehehehehehhehehehehe, nu ska jag kasta i 2 eller 1 (har inte bestämt mig än) mackor i rosten, faste egentligen inte eftersom jag ska äta rågform?

Gillar min ansiktsform på den här bilden!
Gillar mina stavfel också
Gillar att det fick bli en till lista här under

Kommentarer
Postat av: Frida

svar 700kr

2011-04-25 @ 11:03:13
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0