Power yoga



Emmy ♥ Power Yoga!
huvva vad jag älskar det, särskillt avslappningen! Kändes som jag håll på att gilda in i en allt för magisk koma, yummi.
Bra träning, kommer troligen vakna med smärtor i mina muskler även kallat träningsvärk.
Man tränade balans för det mesta, min balans är inte på topp om jag säger så...
Mina ben skakade som ett asplöv - visst är det så man säger? - och jag var tvungen ställa båda fötterna på marken ett antal gånger. Vi skyller på att jag är nybörjare...

(Ett litet medelnade till Pia, din- a fanbild- er kommer snart, stay tuned)

ciao ciao

Kommentarer
Postat av: PIA

HAHA jag väntar;)

2010-09-04 @ 17:16:50
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0