Min träning

Fick en anonym kommentar som löd: I vilken sport? ;)
Vet inte riktigt om du menar vilken sport ja tänkte använda kläderna till eller vilken sport jag håller på med, men jag svara på båda för säkerhetsskull ;) (OMG EN SMILEY!!)

Jag går ingen speciel sport just nu, men jag tränar så här:
60 min på trampmaskin
20 x 2 armhävningar
20 x 3 situps
60 sec plankan
Det gör jag alltså varje dag, minus de dagar då jag har yoga vilket från och med idag är måndagar och torsdagar.
(fast jag gör ändå armhävningar, situps och plankan varje dag men jag kör inte trampmaskin de dagar jag har yoga)

Och det är väll det jag också hade tänkt använda kläderna till, hehe.

Puss

Kommentarer
Postat av: felicia

SV: Det lät ju trevligt! ;D

2010-09-20 @ 20:43:57
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0