♥♥♥♥


Har nu slitit och kämpat för att få tafsa på detta mästerverk, har endast två papper att skriva av nu hos Ante
(detta har inte med praoen att göra) sen är jag fri med mitt vackra pris i handen. Har velat ha denna mobil sensce forevaar, det här är alltså den med tagnentbord. Den är helt oskuld när det kommer till smsandet, så om det skulle vara någon som vill ta dennes oskuld är det bara att smsa! (nej jag skriver inte ut mitt nummer)

Har fått två frågor (+ några andra som också frågat men som jag svarat på genom deras bloggar)
vart jag praoar, så jag tar och ger alla en lite förklaring nu.
Jag praoar hos min bonuspappa som jobbar på mediabyrån norr på a-torp, där skriver jag mest listor o.s.v. Nu vet alla det!

Kommentarer
Postat av: agnes

det är väl inte en touch? :O

2010-09-22 @ 15:27:51
URL: http://agneslofroth.blogg.se/
Postat av: agnes

sv. inte för att göra dig besviken, men touch SUGEEEEER.. :(

2010-09-22 @ 16:20:44
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0