Ansiktsburk, nej jag menar mask!


Efter ett hårt träningspass, och då menar jag hårt! tror inte jag har en droppe vätska kvar i min kropp...
Slängde på mig en ansiktsmask och flottade in håret med fructisbalsamet jag köpte, hoppas mitt hår inte dör av uttorkning.
Använder Neutrogenas visibly clear, som jag egentligen tror är till för "black heads". Jag har inte det, men jag har däremot fyllda porer på min kind (jag vet att ni gillar synen) och den funkar då lika bra till det!

Tyck synd om mig för mitt munsår!

ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAHHAHAAA jag läste MUSHÅR ist for MUNSÅR HAHAHHAA!

2010-09-13 @ 17:22:49
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0