Äppelnarkomanen emmy


Om jag fick en femma för varje äpple jag åt...
Jag sa att jag skulle uppdatera efter skolan, heh nu är klockan snart 6... Men så här var det, vi slutade runt två, så egentligen avrundar jag bara upp tiden, en stark upprundning.
Ikväll blir det ett sista plugg inför NO-provet imorrn...
Gud vad ointressant det måste vara att läsa att nån ska plugga hela tiden? Det är ju typ roligare att läsa om äppelnarkomanian. Jaja ska inte utråka er tills ögonen blöder, för nu ska jag P L U G G A tills ögonen blöder.

BYE GEEKS!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha kommer att tänka på när vi fick äpplen av krisdemokraterna ;)

2010-10-09 @ 18:09:04
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0