Rest In Peace


photos by me and my bro

Har hälsat på farfar/kusinerna/gammelmormor/mammas farmor och farfar (som jag egentligen aldrig träffat) Men som många iallafall vet så är det ju allhelgona nu INTE halloween, det var förra helgen people! Trevligt var det, att ge lite kärlek till gamla släktingar. Blev lite emotionell vid farfaderns grav, vet inte varför, brukar inte bli så ledsen när jag tänker på farfar utan det är oftast farmor som är skälet till mina tårar men jag tror farfar påminde mig lite... Kände mig ganska fin när jag satt där och lipade offentligt, man jaja vi sörjer, vi ler, vi gråter.

(Om jag får en vacker sångröst från magiska krafter och blir sångare i min framtid så ska mitt första album hete så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0