nu byter jag nish på bloggen!

Nu har jag sedan länge försökt att skriva om mode, men hur mycket ger det egentligen. Nej nu lämnar jag det till de andra 20012435465655 modebloggarna. Jag har ingen aning om vad min lilla blogg ska handla om, någon som har en idé? Funderar på foto, men neh. Just nu handlar den iallafall om mig.

Jag heter Emmy Kristina Norlund (ska eventuellt lägga tilla Anna som mellannamn, släktnamn you know)
Jag bor i en liten tätort utanför den lilla staden Skellefteå (uttalas Shläfteh)
Mina intressen är Teater, Foto och att vara allmänt hyper, just ask my friends.
I framtiden vill jag arbeta som skådespelerska, därför är mitt stora mål just nu att ta mitt pack och flytta till Stockholm.
Planen är att gå Estetiska Teater i Gymnasiet.
Jag är 14 år men fyller 15 på självaste nyårsafton, Special I know!
Varannan helg åker jag 5 timmars buss för att åka till min käre fader som lever i en annan stad även kallad Härnösand.

Nu kanske ni känner mig lite bättre, men vet fortfarande inte vad min blogg ska handla, den som lever får helt enkelt se.

Kommentarer
Postat av: agnes

sv. tack emmy:*



låt den handla om dig! :)

2010-11-21 @ 13:25:24
URL: http://agneslofroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0