DE små och de oskyldiga


ahhhhh rosa, å jag minns det som om de vore igår, hela min värld var bespytt av rosa, regnbågar, barbies o.s.v.
Jag var nog den tjejigaste tjejen i världen, men sen så ändrades det en dag då jag och min vän Mika växta ifrån våra baby borns, vi demonstrerade det tydligt genom att kassta ner våra älskade baby borns skoningslöst på golvet och trampa satanistiskt på dom. Det är BTW inte Mika på bilden utan det är Rebecka, det är även hennes bilder.

Jag vet inte riktigt vad jag vill få sagt med detta inlägg, att jag är ett av satans barn som kommer kassta mina barn i golvet och trampa på dom i framtiden? Nej sånt ska man inte skämta om, matte next.

Kommentarer
Postat av: agnes

underbara<3

2010-11-25 @ 16:21:25
URL: http://agneslofroth.blogg.se/
Postat av: mika

HAHA trampade vi på våra barbiedockorO:?

och ja, ä med mig i helgen?!

2010-11-25 @ 16:22:28
URL: http://faka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0