pardon miss


När jag ändå är i farten lägger jag upp en liten, "jag-är-en-wannabe-fotograf-bild"

Har inte hunnit bloggat idag eftersom franskan slukat upp det mesta av min fritid denna onsdag. Missade julkalendern men den finns förhoppningsvis på SVT-play. Är det nån som såg den, var den bra? Den bästa kalendern enligt mig var helt klart Lasse Majas, fast förra årets var inte så pjåkig den heller (eller visst var det den här när en kyckling typ skulle ta över världen? för om det var den med den här tjejen som gick till en spådam och jadajadajada så sög förra året....)
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och förbereda mig inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: pia

Hahah;)



älskar den där bilden emmyyyyy!!!!

2010-12-02 @ 19:47:12
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh bilden är verkligen underbar :D

2010-12-02 @ 23:25:07
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0