för att kompensera mitt EMO-inlägg i morrse

1. vad heter du? Emmy Kristina Norlund
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmmmm, jag gillar mitt förnamn, för även fast jag vet hela 2 stycken Emmy i Ursviken så är mitt namn pretty orginelt, efternamnet däremot, fast jag vet inte.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tilde var aktuellt, vilket också är pretty rare men som sagt gillar jag Emmy.
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 95 (vifta på händerna fjoooortiiis)
6. vart bor du? i en tätort utanför staden Skellefteå med invånare på 4000 pers (det är ju typ ändå mycket, eller....?
7. bott utomlands? Nope, men i framtiden mina vänner!!!!!
8. flyttat antal gånger? 5 gånger (1 med mamma, 3 med pappa och 1 gång med båda)
9. vart skulle du vilja bo? In the United States of America, sen får det ju gärna vara en takvåning på manhattan men vi behöver ju inte diskutera detaljer.
10. vilken skolklass? 9b the best class evaaar!
11. vad vill du bli när du blir äldre? Kärnfysiker såklart, nej men helt seriöst har jag alltid velat bli skådis.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 200 cm minus 45 cm
2. hur mycket väger du? runt 50 - 53 kg, brukar inte väga mig, litar på mitt öga istället.
3. hårfärg och frisyr? håret som gud glömde... eller något i den stilen iallafall
4. ögonfärg? bruna/gröna/liiiiiiiiite mörkblå
5. mest nöjd med? mitt ansikte och mina vader och fötter (HAHA)
6. minst nöjd med? är ni redo för det typiskaste en kvinna någonsin kan ha komplex för? here it comes, mina höfter (HAHA igen)
7. skostorlek? 35 -36
8. glasögon? no
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? The book of Eli (PERIOD) Inception, Valentines Days always cheers me up.
2. låtar? Pop Rn'B och lite annat, har en ganska bred musiksmak
3. årstider? hmmmm bra fråga, alla förutom våren typ?
4. mat/dryck? Sallad och Loka/Ramlösa/Witamin Water, med tanke på att jag just avslöjade att jag inte gillar mina höfter så kan ju detta inte låta bra.....
5. djur? hund
6. färg? GULD! (gills det som en färg?)
7. parfym Den jag använder just nu är "wild flower" från PUMA
8. tv-program? Halv 8 hos mig♥
9. ämne i skolan? Engelska
10. sysselsättning? teater, kompisar och på senaste tiden LÄXOR!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Eftersom jag är bosatt i norrland har jag inget annat val än att använda min vita "everest" från RUSTA
2. vad använder du just nu för skor? Jag änvänder rejäla vinterkängor, det var ett tag sen jag använde mina klackerskor faktiskt
3. favoritfärg på kläder? Jag är så sjukt tråkig och har därför typ bara svart/grått/vitt i min garderob, men i USA har jag tänkr köpa lite mer färg, ska bara försöka att inte så för P12:ig ut.
4. favoritmaterial på kläder? eeeeeh typ bomull? nej men nu på vintern är ju stickat snarare ett måste än en favorti pga kylan, men jag har en huuuuge thing for transparent
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en helt ny garderob skulle sitta fint
6. favoritaffärer? Forever 21, H&M och så gillar jag second hand för där hittar man orginella kläder. Det var ett tag sen jag besökte second hand, det var ett tag sen jag basökte stan över huvudtaget
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? de senaste 2 månaderna 0kr
8. favoritmärke? Vet inte, jag bryr mig inte så mycket om märket, det som spelar roll är ju hur den ser ut och hur den sitter på en, men om jag måste välja gillar jag rayban
9. vad har du för byxstorlek? Jag vet faktiskt inte
10. vad har du för tröjstorlek? 36 typ

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan antar jag
2. vilken färg på tapeterna? vitt med marilyn monroe på en av väggarna
3. vilka färger går rummet i i övrigt? typ trä
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min säng, har haft många good times i den (hahaha fan vad fel det där lät)
5. vad vill du ändra där inne? innehållet av mina garderob, och en lite tjockare mellanmadrass
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? yes box, eller jag har den lite över allt
d) stereo? nej
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräs, snö det beror som på vilken årstid det är
8. vad gör du oftast i ditt rum? ligger i sängen och skriver sånna här tråkiga tester.....
9. vem förutom du brukar sova i din säng? mina finnar (så himla tragisk jag är)
10. favoritpryl i rummet? inget just nu, men mamma har en assnygg guldspegel i TVrummet som jag ska sno in i mitt rum.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Sven-Olof
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? tuggummi
b) skolväska just nu? en kustbevakningsväska
c) handväska eller liknande just nu? Skolbäcker i min skolväska....
3. vad är du beroende av? Justin Bieber, Twilight och Taylor Lautner, not......
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? mina läppar torkar ut sakt men säkert...
6. vad tror du på? Att allt händer av en orsak och karma
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen, både döpt och konfirmerad så jag antar väll det
8. vad köpte du senast? tuggummi
9. har du nåt husdjur? En hund hos pappa som jag inte vågar kalla min, men den finns hos pappa iallafall
10. vad bor du i? Villa

GREJER
plånbok: svart och en till som är blå
tandborste: rosa
smycken: Dålig på det där med smycken faktiskt
solglasögon: Har inga, känns bra nu när vi ska utomlands
underkläder: spets & bomull
nagellack: svart

gud vilken geek jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0