En bra julklapp för mig

Orkar inte lägga in alla bilder ikväll, utan jag lägger in dom imorgon. Istället tänkte jag berätta om vad som är en bra julklapp för mig.

En bra julklapp för mig är något som är personligt. Spelar ingen roll hur dyrt eller hur billigt det är, det som betyder någonting för mig är hur personlig den är. Personligt för mig är när man får något man inte riktigt önskar sig. Fast inte om man typ önskar en plattång och så får man en falukorv, besvikelse.com. Nej jag menar typ som min klocka t.ex. som jag fick av min pappa.

Den klockan betyder jättemycket för mig just för att vad jag minns så sa jag aldrig till pappa att jag vill ha en sån i julklapp. Utan jag minns att jag bara kollade på den snabbt och sa att jag behövde en klocka sen inget mer, och så får jag extakt den jag kollade på. Det gör den som speciell etersom jag inte riktigt önskat mig den.
Det är svårt att förklara.
Jag menar självklart inte jag jag är missnöjd med sakerna jag önskat mig, men det som i slutändan betyder lite extra är just hur personlig julklappen är.  Hoppas alla förstod hur jag menade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0