confessions


Detta fyndade jag på second hand i lördags när jag var på stan med Rebecka. En BH och en transparent blus, nöjd b-rud_95. Min helg i stora drag - for ej till pappa som planerat eftersom bussen tydligen slutat gå varannan timme (WTF) for istället till Agnes och tittade på en film som heter the ringer (den var skitbra) på lördagen for jag som sagt på stan med Rebecka och fyndade, plus en julklapp till mamma. På kvällen drog jag till Emmy och såg Grinchen och spelade monopol, sov där. skulle ha haft en spadag med Tess idag, men jag var tvungen julstäda så he blev int av. Imorgon är det sista seriösa dagen, då kommer pappa och så ska vi fira lilla julafton.

Kommentarer
Postat av: PIA

du ser blond ut på första bilden!:O

2010-12-20 @ 14:36:28
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0