Remember me




Remember me - 2010

Vi for till Agnes stuga och såg på Remeber me med min käre vän R-patz, han vet bara inte om att vi är bff än...
Nä men seriöst så hatar jag när folk säger R-Patz på fullaste allvar, det låter som om man "känner" honom. Filmen var i alla fall bra hängde inte riktigt med i början eftersom jag var så maxad, men i slutet kom jag in i den och då blev den bra.
Skulle nog ha gråtit om jag suttit själv, men eftersom jag satt ett helt gäng så höll jag inne tårarna.

Good night and sleep tight


Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Tack vad glad jag blir :) Den där filmen skulle jag också vilja se. Alla säger att den är så bra.

2010-08-24 @ 08:22:54
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: mika

HAHA du som säger att de känns som du känner shane dawson;)

(nog för att jag gör de också men..)

2010-08-24 @ 16:19:13
URL: http://faka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0