Min omskapelse

Efter påtving av min vän Linda så är bloggen tillbaka, men observera att det inte kommer vara så himmla bra uppdatering (tror jag) Tur att jag ficka tillbaka mitt namn i alla fall.

Jag tog bort bloggen för att jag var orkade aldrig uppdatera och för att jag bara var less helt enkelt, egentligen vill jag ha en modeblogg typ som fashiontoast. Jag kommer antagligen starta en sådan blogg efter ett tag, men på denna blogg kommer jag skriva om min vardag och lite mode, sen får vi se vart framtiden bär mig.

Puss


EDIT: Haha var lite väl snabb med att publicera inlägget och kollade inte stavfel, vilket det var ganska gott om!

STRYK ALLT!
Jag kommer uppdatera mycket och jag kommer nästan bara skriva om mode, så det blir typ tvärtom än vad jag nyss skrev! haha, kulit kulit.
Jag väljer att skriva om mode för det intresserar mig nästan mest, och det är sjuuuuuuuuuuuuukt kul att skriva om. Jag kommer självklart också ha med lite vardag men mestadels kommer jag skriva om mode.

enjoy


Kommentarer
Postat av: LINDA

jag tycker inte det spelar någon roll hur du uppdaterar bara du gör det typ en gång i veckan eller något:D

2010-08-04 @ 19:11:57
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/
Postat av: LINDA

jag tycker inte det spelar någon roll hur du uppdaterar bara du gör det typ en gång i veckan eller något:D

2010-08-04 @ 19:11:57
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/
Postat av: CISSI

modeblogg lät bra! kör på det!

2010-08-04 @ 19:47:30
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0